reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Danková

Andrea Danková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem ľudí, milujem život a viem, že každý jeden deň je iba dar. Som vďačná za príležitosť dnešného dňa :-) Zoznam autorových rubrík:  teológia + vedaFilozofia životaPríbehCestovanie

reklama

Príbeh

Sú utečenci naozaj problém?

Andrea Danková

Sú utečenci naozaj problém?

To bol ale deň! Dvadsať minút čakám na autobus, mešká. Keď konečne prišiel, zrazu fičal ako o preteky. Zázračne som prišla načas. Nerada meškám, ale MHD to nie vždy chápe.

  • 6. feb 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 760x
  • 9
Anjeli na horách

Andrea Danková

Anjeli na horách

Vybrala som sa s deťmi na víkend do hôr. Deti si zobrali lyže, ja keďže som mesiac po artroskopii kolena, len paličky a turistické topánky. Táto zima je riadna. Riadne mrazy, riadne veľa snehu. Zima ako má byť.

  • 7. feb 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 987x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu