reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Danková

Andrea Danková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem ľudí, milujem život a viem, že každý jeden deň je iba dar. Som vďačná za príležitosť dnešného dňa :-) Zoznam autorových rubrík:  teológia + vedaFilozofia životaPríbehCestovanie

reklama

Filozofia života

Pokojný spánok aj napriek šíriacemu sa koronavírusu?

Andrea Danková

Pokojný spánok aj napriek šíriacemu sa koronavírusu?

Máte už zabezpečené rúško? Vyrušil vás koronavírus z pokojného kolobehu života? Z vášho každodenného stresu a naháňania? Je namieste panikáriť?

  • 7. mar 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 232x
  • 0
Zrkadlenie

Andrea Danková

Zrkadlenie

Ako sme vykročili do roku 2020? Tou správnou nohou? Bude rok 2020 lepší ako rok 2019? Vieme to nejako ovplyvniť? Sme nadšení a zvedaví, priam nedočkaví, čo nám rok 2020 prinesie?

  • 3. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 480x
  • 4
Potvorské šediny

Andrea Danková

Potvorské šediny

Páči sa mi prirodzená krása. Žiaden mejkap, veľmi jemné líčenie. Krása, ktorá nemá nánosy umelín. Ja tomu hovorím krása, ktorá dýcha. Dokonca sa mi páčia aj vrásky. Aj tie moje. A...

  • 9. dec 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 962x
  • 23
Dovolenka trochu inak

Andrea Danková

Dovolenka trochu inak

Z dovoleniek s cestovkou som už dávno vyrástla. Tento krát dokonca aj môj bicykel zostal doma. Nebolo to ani o poznávaní iných kultúr. Ale o poznávaní krásy ľudskej duše a jej hĺbky. Si zvedavý čo to mohlo byť?

  • 15. aug 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 686x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu